Semasa

Pura² Tengah Susah Nak Pinjam Wang 1k, Muncul Kawan Lama Tolong Tapi Pengakhirnya MENYAYAT HATI !!!

Pura² Tengah Susah Nak Pinjam Wang 1k, Muncul Kawan Lama Tolong Tapi Pengakhirnya MENYAYAT HATI !!! | Allahu, terkesan betul baca perbualan dua sahabat ini. Status dan gambar yang dimuat naik oleh Reza Shahrill Mahadi ini benar-benar menunjukkan siapa sahabat yang sudi tampil membantu ketika dia dilanda kesusahan.

Gambar Sekadar Hiasan

Bukan senang mahu mencari sahabat seperti ini. Walaupun tahu dirinya serba tidak cukup, namun digagahkan juga niat mahu membantu rakannya itu. Ending perbualan mereka lebih menyentuh hati.

“Kawan masa senang, senang nak cari. Yang masa susah, memang susah nak jumpa. Ramai yang suka menerima tetapi tidak ramai yang suka memberi. Aku saja test tadi, nak tengok siapa yang sudi tolong. Nak bagi dia hadiah.

“Tak sangka pula sahabat lama itu satu-satunya manusia yang menghubungi aku melalui chat. Terharu pulak,” tulis Reza di Facebooknya.

Urgent, nak pinjam RM1,000…

Berapa ramai yang benar-benar menjadi sahabat kita pada hari ini?

Sumber : Fb Reza Shahrill Mahadi via thereporter

P.S. 1 – Inilah Cara Bersihkan Rumah Suri Rumah Kena Tahu, Tak Payah Pakai Pencuci Mahal Dah. Jimat Duit !!!
P.S. 2 – Ustaz Ini Berani Bongkar Wajah Yakjuj & Makjuj Yang Selama Ini Dirahsiakan Amerika !!!
P.S. 3 – Kisah Jin Islam Dedah Rahsia Segitiga Bermuda..Memang MEREMANG BULU ROMA !!!
P.S. 4 – Selalu Nampak ‘Ulat’ Ni Terbang Di Mata Anda? Inilah Penjelasan Kejadiannya Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 5 – ”PERHATIAN” Para Ibu JANGAN PANASKAN Semula 10 Jenis Masakan Ini, Anda Lihat lah Sendiri Akibatnya !!!

The post Pura² Tengah Susah Nak Pinjam Wang 1k, Muncul Kawan Lama Tolong Tapi Pengakhirnya MENYAYAT HATI !!! appeared first on KITA VIRAL.



Sumber : kitaviral.com

Sumber :
ADS HERE

About Jubah Semalam

1 comments:



  1. Assalamu'alaikumwr wb, saya ingin mencadangkan organisasi pinjaman Islam yang tulen yang saya dapati secara online untuk semua saudara Muslim yang mencari pinjaman cepat untuk menyelesaikan masalah segera. Saya mendapat pinjaman daripada mereka bulan lalu. Saya tahu bahawa terdapat banyak penipu dalam talian. Tetapi saya diarahkan kepada mereka oleh adik saya yang juga mendapat pinjaman daripada mereka. Sebelum saya menghubungi mereka untuk pinjaman, saya juga melakukan banyak penyelidikan tentang mereka dan mendapati bahawa mereka adalah tulen. Jadi saya memohon cagaran pinjaman tanpa jaminan dengan mereka. Mereka menyediakan pinjaman mengikut undang-undang dan peraturan Islam. Tiada kos tersembunyi. Anda harus dapat menjamin mereka bahawa anda akan membayar balik pinjaman. Ini semua yang mereka perlukan daripada anda. Saya ingin mencadangkan semua orang Islam sejati untuk menghubungi mereka. emel mereka di (veronicanelsonloan@gmail.com)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.