Kisah

Bapa Mertua Aku Jalang, Nak RASA Aku Hidup Hidup.. Patut La Akak Ipar Aku Suruh Jaga Jaga, Dia Pun Sudah KENA!



Patutlah Semua Kakak Ipar Aku Warning Jaga2 Dengan Bapa Mertua Aku, Sebab Diorang Dah Pernah Kena, Mula2 Aku Memang Tak Percaya Tapi Malam Tu Aku Mandi Aku Pelik Kenapa Dia Ketuk Pintu Bilik Air, Bila Aku Buka Dia Terus..



Kalini penulis ingin kongsikan satu cerita seorang janda yang tidak mahu didedahkan namanya, di mana dia telah berkahwin dengan seorang duda. Kali ini bukannya suaminya itu yang bermasalah, memang ada sedikit masalah, namun tidaklah begitu besar bagi wanita ini.

Apa yang menjadi masalah besar dalam hidupnya selepas berkahwin dengan suami barunya itu adalah, bapa mertuanya sendiri. Malah apa yang membuatkan penulis lebih terkejut adalah, sikap jijik bapa mertuanya itu telah diceritakan oleh ipar-iparnya yang lain yang pernah terkena sendiri ini.

Mari kita baca kisah wanita ini yang begitu menyedihkan.








Suka Post Di Atas?? SHARE ! LIKE PAGE KAMI Media Massa Silam Artikel Di Atas Adalah Hasil Perkongsian Dari Blog Yang Lain. Admin Tidak Akan Bertanggungjawab Sekiranya Pihak Pembaca Salah Erti Kandungan Artikel. Sila Rujuk Sumber Untuk Maklumat Lanjut.


Suka Post Di Atas?? SHARE ! LIKE PAGE KAMI Media Massa Silam Artikel Di Atas Adalah Hasil Perkongsian Dari Blog Yang Lain. Admin Tidak Akan Bertanggungjawab Sekiranya Pihak Pembaca Salah Erti Kandungan Artikel. Sila Rujuk Sumber Untuk Maklumat Lanjut.
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.