Terkini

"SERIK BELI BARANG DARI PERSONAL SHOPER MACAM NI....."



Saya beli Baju Melayu secara online untuk kawan di London dan jahitan seluar tidak kemas. Bila saya complaint, ini jawapan yang saya dapat.










Seluar koyak, tetapi bila complaint, cakap salah kita. Aku beli size S untuk orang lain, untuk pakai di hari raya, bukannya pakai terus. Benda simple, jahitan kemas tetapi ego tak nak mengaku. Kalau jahit kemas, kena guna gunting nak tetas.







Pandai-pandai create polisi sendiri. Di United Kingdom ini, 28 days return policy, no question asked.

Stress weh fikir Baju Melayu tak pandai jahit ini? Ada tak yang rajin nak pergi beli Baju Melayu yang lain dan datang hantar by hand di London?

Kalau bodoh, jangan buat business. Pergi telan panadol banyak-banyak sampai mati.








Seluar koyak ada di London, kau fikir aku ada masa nak send benda cikai RM200 ke Malaysia? Bodohlah dropship camni. - Syazwan Zanini
SUMBER : http://gengviral.blogspot.com/
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.