Terkini

4 Sebab Kenapa Anda Perlu Memilih Paris Sebagai Destinasi Percutian

Ada plan nak melancong tapi tak tahu nak ke mana. Meh baca 4 sebab kenapa anda perlu memilih Paris sebagai destinasi untuk percutian.

Jadi anda tak perlulah nak pening kepala fikir dah sebab kami dah kongsikan dengan anda info-info menarik seperti ini. Jom baca.

4. Fashionista

Screen Shot 2016-05-24 at 10.01.20 AM

fashionjourney.com

Untuk anda yang kaki shopping dan kaki fesyen, Paris adalah tempat yang paling sesuai untuk anda bercuti. Di Paris ini terdapat pelbagai jenis branded outlet terutamanya brand yang berasal dari sini.

Penduduk tempatan baik lelaki dan perempuan di sini memang suka bergaya dan sangat fashionable. Jadi betul lah orang kata Paris ini Kota Fesyen.

3. Paris Kota Cinta Paling Romantik

le_mur_des_je_t__aime_by_vanouille_p

vanouille-p.devianart.com

Paris sinonim dengan perkataan romantik, indah dan mengasyikkan. Ramai pasangan yang datang ke Paris untuk bulan madu kerana di sini terdapat banyak tempat menarik yang boleh anda lawati. Antaranya; Eiffel Tower, Pont des Art, Le Mur Des Je T’Aime dan banyak lagi.

2. MUSEE de LOUVRE

musee-louvre

Imej dari france-hotel-guide.com

Museum Louvre adalah merupakan salah satu muzium seni terbesar di seluruh dunia. Jika anda tidak meminati art, tetapi ingin melihat lukisan Monalisa (di Paris disebut “la joconde”), atau mungkin tertarik kerana buku “The da vinci Code”, anda harus masuk ke muzium ini.

1. David Guetta Mengadakan Konsert Di Paris!

13094264_10153701643672677_1122710859214746670_n

Imej dari Facebook Yes 4G

Nak pergi bercuti di Paris secara percuma? Sambil-sambil tu boleh layan konsert eksklusif David Guetta di Eiffel Tower secara live, sekali dengan session meet and greet. Ada sesiapa yang excited nak pergi tak? 

Lepas jumpa David Guetta, anda boleh pergi tengok perlawanan pembukaan kejohanan bola sepak berprestij 2016 secara langsung di Paris pula. Untuk lebih info, klik sini.

Dah puas layan konsert, tengok bola lepas tu barulah boleh pergi jalan-jalan melawat kota Paris. Best nyeee!

SUMBER : http://gengviral.blogspot.com/
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.