Terkini

Peminat marah dan serang dato` aliff syukri di ig gara – gara bela kucing ini

Semua sedia maklum bagaimana ‘murahnya hati’ Abang terlajak Laris kita iaitu Dato’ Aliff Syukri Kamarzaman bila berbelanja hinggakan kucing yang berharga RM30,000 pun sanggup dibelinya.
Namun begitu, ramai netizen yang tidak berpuas hati dengan cara penjagaan Dato’ Aliff terhadap kucing yang diberi nama Dody yang kemungkinan daripada spesies Serval Cat itu.
Dakwa mereka, kucing tersebut seolah dianiaya apabila dikurung di dalam kurungan kecil dalam tandas yang mana boleh menyebabkan ia menjadi ganas.
Image_1%2B%25281%2529.jpg
“Morning semua.. Saya tengah nak balajar manjakan @kucingatl.. Bukan senang nak bagi kucing jenis ni nak jinak???? . 3 bulan 2 minggu usia,” ujar Dato’ Aliff di laman IGnya.
“Owh my please do some research or learn how to treat animals with humanity.. Nak pegang pun buatlah dengan cara yang betul yang tidak menyakitkan… i dont find it funny nor having an exotic creature for show n tell.. n yet pegang kucing pun dah salah. May God bless you dearest cat,” komen seorang pengikut Ignya.
Image_1.jpg
Image_1b.jpg
Image_2%2B%25281%2529.jpg
Sementara pelawat IG yang lain turut memberi komen pedas: “Beli kucing mahal-mahal tapi kesian kucing kena tinggal dalam tandas.”
Apa kata anda mengenai perkara ini? Jom komen di Facebook kami.
Kucing ni makan daging ja, tak makan ikan kata Dato’ Aliff

Image_2.jpg

Image_3%2B%25281%2529.jpg

Image_3.jpg

Image_8a.jpg
SUMBER : http://gengviral.blogspot.com/
ADS HERE

About Jubah Semalam

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.